2008. június 10., kedd

Hajrá Svájc!

Egyre jobban közeledik a várva várt nyaralás. Most épp a foci EB lázában égek jómagam is, eddig nem hagytam ki meccset, egyedül a tegnapi, unalmas román-francia találkozó alatt sikerült elaludnom. Egyébként Svájc a szívem csücske, nekik szurkolok. Szegény Frei, rögtön az első meccsen véget ért neki az EB a térdsérülése miatt. Nem tudom mi lesz így, hogy a csapat góllövője részleges térdszalag-szakadás miatt kiesett. Pech.
De ott vannak az osztrákok is. Tetszett nagyon a játékuk a Horvátország elleni meccsen. Ha nincs rögtön az elején az a buta 11-es akármi is lehetett volna, hiszen így onnantól már beálltak védekezni a horvátok, ez főleg a második félidőre volt igaz. Ausztria csapata pedig hősiesen küzdött, és nagyon megérdemelték volna a pontszerzést. Tegnap sajnáltam az olaszokat az első gól miatt, ami nem szabályos körülmények között született, ez igen letaglózta Materazzi-ékat. Az persze kétségtelen hogy szép focit láthattunk a hollandoktól. Sőt, megkockáztatom, nekem eddig ez a holland-olasz meccs tetszett a legjobban.

Szóval június 21-én indulunk nyaralni. A Berghotel Rudolfshütte most szombaton fog kinyitni, a felvonóval együtt, addig a webkamerát sem tudom megnézni, április 21-i kép van fenn. Úgyhogy fogalmam sincs mi vár odafenn az emberre, de az időjárást figyelve, odafenn 10 fok körül van, szóval inkább a hosszú cuccok lesznek a nyerők 2315 méteren. Grindelwaldból pedig már küldtek a házigazdák levelet, prospektusokat, képeket és leírásokat. Egyébként az a tervem, hogy a nyaralás alatt naponta írnék ide a blogomba, mert több utazási fórumban is jelezték, hogy szívesen olvasnák tapasztalataimat, élményeimet. Főleg a svájci dolgok lehetnek hasznára majd az utókornak, hiszen sok információhoz én sem tudtam jutni, nem találtam olyan embereket a fórumokban, akik segíthettek volna.

Nincsenek megjegyzések: